De maand november is de maand 'van en voor de leden' bij de Rabobank. Speciaal voor haar leden organiseert de bank tijdens deze maand diverse activiteiten. Op dinsdag 4 november organiseerde Rabobank Het Markiezaat een op maat gemaakte workshop voor verenigingen en stichtingen.

Om verenigingen en stichtingen te informeren over zaken als het binden van vrijwilligers, het stimuleren van onderlinge samenwerking, het bepalen van de juiste doelgroep en het wegzetten van een juiste strategie bood Rabobank Het Markiezaat een workshop aan in samenwerking met Samen in de Regio en The Winning Concept. Vragen als hoe trigger je de vrijwilliger en hoe bindt je een vrijwilliger aan je vereniging stonden gedurende de avond centraal.

Moss Dolman, de man die wie allemaal kennen van The Winning Concept heeft een passie ontwikkeld voor de beweging van mensen. Met handige tips en tricks leidde hij de avond waar de aanwezigen niet alleen kennis met elkaar uitwisselden, maar ook nieuwe informatie met zich meenamen richting huis. De avond trapte hij af met een plenair gedeelte waarbij de vijf P's van marketing aan bod kwamen: prijs, product, plaats, personen en promotie. Ook benadrukte Moss het belang van belangstelling hebben in- , en het belonen van de vrijwilligers. Vervolgens gingen de aanwezigen aan de slag met een doe opdracht, het werven van vrijwilligers voor een fictieve organisatie.

Het was een erg leuke avond, met een geweldige sfeer. Door de positieve energie, mede vanuit de deelnemers kan er terug worden gekeken op een zeer geslaagde workshop! Gijs Proost bezocht het auditorium ook nog even, de zaal waar we te gast mochten zijn van Rabobank Het Markiezaat. Daar legde hij de energieke avond vast op beeld. Hierdoor kan iedereen terugkijken op de krachtige avond!